MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
5 z 51
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
GIS wycofał ze sprzedaży szklanek „Jungle Summer” 250 ml....
fot. GIS

Produkty wycofane ze sklepów. Sprawdź listę GIS. Biedronka, Auchan, Lidl. AKTUALIZACJA WRZESIEŃ 2022 [10.09.2022]

Szklanka „Jungle Summer” 250 ml

GIS wycofał ze sprzedaży szklanek „Jungle Summer” 250 ml.

Główny Inspektor Sanitarny wydał kolejne ostrzeżenie publiczne, dotyczące żywności o wycofaniu szklanek „Jungle Summer” 250 ml ze względu na stwierdzenie wysokich poziomów migracji ołowiu i kadmu z obrzeża tego produktu.

Szczegóły dotyczące produktu:

Nazwa produktu: Szklanka „Jungle Summer” 250 ml
Numer partii: DNP308
Kod kreskowy (EAN): 41247001011000000200
Podmiot odpowiedzialny za produkt: TEDi GmbH & Co. KG, Brackeler Hellweg 301, 44309 Dortmund
Dystrybutor w Polsce: TEDi Sieć Handlowa Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 11, 40-387 Katowice

Działania podjęte przez przedsiębiorców i organy urzędowej kontroli:

Dystrybutor wdrożył procedurę wycofywania kwestionowanych wyrobów ze sprzedaży we wszystkich sklepach w Polsce. Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej nadzorują działania prowadzone przez przedsiębiorcę.

Zalecenia dla konsumentów:

Nie należy używać szklanek wskazanych w komunikacie do spożywania żywności.

Zobacz również

Buska tężnia nieczynna. Będzie otwarta w piątek, 21 czerwca

Buska tężnia nieczynna. Będzie otwarta w piątek, 21 czerwca

Jak zaprezentuje się debiutant Euro? Gdzie oglądać mecz Turcja - Gruzja?

Jak zaprezentuje się debiutant Euro? Gdzie oglądać mecz Turcja - Gruzja?

Polecamy

Ta kreacja przykuwa oko. Oto sukienka, która musi się znaleźć w twojej szafie

Ta kreacja przykuwa oko. Oto sukienka, która musi się znaleźć w twojej szafie

Zostań superbohaterem i ratuj ludzkie życie! To musisz wiedzieć o oddawaniu krwi

Zostań superbohaterem i ratuj ludzkie życie! To musisz wiedzieć o oddawaniu krwi

Rusza piąta edycja akcji „Otwórz się na pomoc”. Tym razem stawiamy na emocje!

Rusza piąta edycja akcji „Otwórz się na pomoc”. Tym razem stawiamy na emocje!